Garantie & Voorwaarden

Onderdelen & accessoires

Bestelling defect of beschadigd
Als je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier gelijk een melding van te maken. Wij vragen je zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel waar je het product gekocht hebt - en als servicepunt hebt gekozen - wanneer blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is.  Als het mogelijk is, zullen wij zorgen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar jou versturen. Je krijgt het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort in het geval wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt. 

Ander artikel geleverd dan besteld
Komt de levering niet overeen met wat je besteld hebt, dan vragen wij jou zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel waar je het product gekocht hebt en als servicepunt hebt gekozen. In het geval wij geen gelijk of vervangend product beschikbaar hebben, krijg je het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.  

Garantie op een product van Bike Totaal
Bij Bike Totaal heb je altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk en product verschillen. De fabrieksgarantie vind je op de verpakking. De datum op de factuur/aankoopbon geldt als ingangsdatum voor de garantie. Je kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie, mits er geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact op met de winkel voor meer informatie over garantieafwikkeling.  

Lees hier meer over de garantiebepalingen van de BOVAG.

Tweedehands fietsen

Garantie
Bij het bestellen van een tweedehands fiets worden de garantievoorwaarden vermeld. Wil je een beroep doen op die garantievoorwaarden? Neem dan contact op met de winkel van aankoop.  

Omruilgarantie 
We bieden 14 dagen omruilgarantie op je online gekochte tweedehands fiets. Indien de fiets in gelijke staat teruggebracht of teruggestuurd wordt, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten voor het laten thuisbezorgen terug. De kosten die eventueel gemaakt worden voor het terugsturen van de fiets zijn voor eigen rekening. Neem contact op met de winkel als je de fiets op wilt laten halen. Indien de fiets beschadigd of defect terug wordt gestuurd, dan worden de kosten voor reparatie en herstel in mindering gebracht van het terug te storten bedrag.  

Herroepingsrecht

Als consument heb je bij een aankoop op afstand, bijvoorbeeld bij een aankoop via de website, gedurende 14 werkdagen het recht de Overeenkomst op afstand zonder opgaaf van redenen te ontbinden, en daarmee de aankoop ongedaan te maken.

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Communicatie verloopt via Dynamo Retail B.V.

Dynamo Retail B.V.
Spaceshuttle 22  
3824 ML Amersfoort  

KvK Amersfoort: 20069573
BTW: NL006773072B01 Â