Klantenservice


Coronamaatregelen

Meer informatie rondom het Coronavirus

Hoe kunnen wij je verder helpen?

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 
    Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen van onderdelen & accessoires dan wordt je bestelling door DHL/PostNL thuisbezorgd. De levertijd is 1 tot 3 werkdagen.  De bestelling wordt maximaal 2 keer aangeboden. Indien blijkt dat de bestelling na 2 pogingen niet kan worden afgeleverd op het afleveradres, dan wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Indien het pakket bij de buren ook niet afgeleverd kan worden, wordt er middels een schriftelijke mededeling aangegeven op welke manier je zo snel mogelijk in het bezit van de bestelling kunt komen. 
  • Binnen welke termijn kan ik een artikel ruilen of terugbrengen?
    Je hebt 14 dagen om het artikel te retourneren. Neem contact op met de Bike Totaal winkel waar je het artikel hebt gekocht. Ruilen is alleen mogelijk in de winkel. Restitutie van betaalde cadeaubonnen in geld is niet mogelijk.  
  • Wat is voor mij de dichtstbijzijnde Bike Totaal winkel?
    Hier vind je jouw dichtstbijzijnde Bike Totaal winkel met allerlei gegevens, zoals winkeladres, telefoonnummer, e-mailadres, internetadres, openingstijden, merken die de winkel verkoopt en services zoals bodyscanning, zadelmeting, fietsverhuur. 
  • Hoe bereik ik de klantenservice?
    Voor al je vragen kun je op werkdagen tijdens kantooruren van 09.00 uur tot 17:00 uur terecht. Je kunt ons ook bereiken via email. Wij proberen altijd zo spoedig mogelijk de mail op te pakken en te verwerken. E-mail: info@biketotaal.nl.
  • Kan ik een cadeaupas bij iedere Bike Totaal winkel inleveren?
    Ja, de Bike Totaal cadeaupas is verkrijgbaar en inwisselbaar bij alle Bike Totaal winkels in Nederland. 
Heb je een andere vraag? Wellicht staat het antwoord in onze veelgestelde vragen!

Alle onderwerpen op een rij!