Veelgestelde vragen werknemer

Wat te doen bij schade?

Heb je onverhoopt schade aan je fiets, dan staan we natuurlijk voor je klaar om je weer op weg te helpen. Je kan hiervoor terecht bij jouw Bike Totaal Dealer. Hij zal je verder helpen met de afwikkeling van de schade. Tijdens de reparatie van jouw fiets kan je tijdelijk gebruik maken van een leenfiets. Indien er sprake is van een eigen risico, dan dien jij dit te betalen wanneer je de gerepareerde fiets komt ophalen. 
Als je ongelukkig genoeg schade aan je fiets hebt, dan staan we natuurlijk voor je klaar.

Wat te doen bij diefstal?

Doe zo snel mogelijk aangifte bij de politie. Dit kan op www.politie.nl/aangifte 
Belangrijk: vermeld in aangifte altijd de volgende gegevens van de gestolen fiets: 

  • Merk 

  • Type 

  • Framenummer 

  • Of de fiets wel of niet op slot heeft gestaan 

Neem daarna contact op met jouw Bike Totaal Dealer of Bike Totaal Lease. Wij hebben dan de volgende gegevens van je nodig:  Wij hebben dan de volgende gegevens van je nodig. 

  • Proces-verbaal (dit ontvangt je binnen 5 werkdagen van de politie) 

  • Twee (originele) sleutels 

Wij controleren de ingeleverde stukken, als deze akkoord zijn, wordt de schade zo snel mogelijk afgehandeld.

Wat te doen bij pech?

In geval van pech onderweg in binnen- en buitenland kan gebruikgemaakt worden van een pechhulpdienst, uitgevoerd door de ENRA. 
Jij kunt onze alarmcentrale bereiken via telefoonnummer: (088) 877 80 44. Strand je in het buitenland, bel dan +31 88 877 80 44;
Om goed te kunnen helpen is het noodzakelijk dat u het polisnummer of het framenummer van de fiets ter beschikking heeft.