Bestellen en betalen

Accessoires online kopen

U kunt diverse artikelen (fietskleding, fietsonderdelen, fitness producten) online kopen. 
Dit ziet u aan de knop "In winkelwagen".



Online aankopen worden alleen via vooruitbetaling geleverd.
Wanneer de bestelling klaarligt in de winkel, kunt u zien via Mijn account.
Om een correcte afhandeling te garanderen bij afhalen in de winkel verzoeken wij u vriendelijk om te tekenen voor ontvangst en uw legitimatie mee te nemen.

Accessoires online reserveren

Staat er een knop "Reserveer nu" bij een artikel?

Dan is het product niet in ons centrale magazijn op voorraad, maar wellicht wel in een van onze winkels. U kunt het dan reserveren bij de Bike Totaal winkel van uw keuze.
Als uw reservering in de winkel klaar ligt, krijgt u van de winkel een bericht (per e-mail, telefoon of SMS)Reserveringen worden een week voor u apart gehouden. Besluit u het artikel te kopen, dan kunt u gewoon betalen in de winkel.

Is het gereserveerde artikel niet op voorraad in de winkel? Dan hebben we in de meeste gevallen een vergelijkbaar product dat we voor dezelfde prijs kunnen leveren. U krijgt hiervan een bericht van de winkel. U kunt dat artikel binnen een week vrijblijvend komen bekijken. Wilt u het vervangende artikel niet, dan bekijken we of het product van uw keuze alsnog voor u besteld kan worden.

Betaling

Online aankopen kunt u betalen door middel van vooruitbetaling via:

  • iDeal
  • Credit card (Visa en Mastercard)
  • Bike Totaal cadeaupas
  • Bike Totaal bedrijfsfietspas

Een gereserveerd artikel hoeft u niet vooruit te betalen. Het artikel wordt voor u klaargelegd in de winkel. U kunt het dan in de winkel betalen als u besluit het te kopen.

Contact opnemen over online bestelling of reservering

Heeft u vragen over uw online bestelling of reservering?
Dan kunt u terecht bij de Bike Totaal winkel die u gekozen heeft. 
De gegevens van deze winkel staan op uw reserverings- of bestelbevestiging.