Bestellen of reserveren fietsonderdelen en fietskleding

Bestellen fietsonderdelen, fietskleding en fitness artikelen.

Accessoires online kopen

U kunt diverse artikelen (fietskleding, fietsonderdelen, fitness producten) online kopen.
Dit ziet u aan de knop "In winkelwagen".



Online aankopen worden alleen via vooruitbetaling geleverd.
Wanneer de bestelling klaarligt in de winkel, kunt u zien via Mijn account.
Om een correcte afhandeling te garanderen bij afhalen in de winkel verzoeken wij u vriendelijk om te tekenen voor ontvangst en uw legitimatie mee te nemen.

Accessoires online reserveren

Staat er een knop "Reserveer nu" bij een artikel?

Dan is het product niet in ons centrale magazijn op voorraad, maar wellicht wel in een van onze winkels. U kunt het dan reserveren bij de Bike Totaal winkel van uw keuze.
Als uw reservering in de winkel klaar ligt, krijgt u van de winkel een bericht (per e-mail, telefoon of SMS). Reserveringen worden een week voor u apart gehouden. Besluit u het artikel te kopen, dan kunt u gewoon betalen in de winkel.

Is het gereserveerde artikel niet op voorraad in de winkel? Dan hebben we in de meeste gevallen een vergelijkbaar product dat we voor dezelfde prijs kunnen leveren. U krijgt hiervan een bericht van de winkel. U kunt dat artikel binnen een week vrijblijvend komen bekijken. Wilt u het vervangende artikel niet, dan bekijken we of het product van uw keuze alsnog voor u besteld kan worden.

Betaling

Online aankopen kunt u betalen door middel van vooruitbetaling via:

  • iDeal
  • Credit card (Visa en Mastercard)
  • Bike Totaal cadeaupas
  • Bike Totaal bedrijfsfietspas

Een gereserveerd artikel hoeft u niet vooruit te betalen. Het artikel wordt voor u klaargelegd in de winkel. U kunt het dan in de winkel betalen als u besluit het te kopen.

↑ Terug naar boven

Levering en verzendkosten

Gratis afhalen in de winkel

U kunt uw bestelling gratis in de Bike Totaal winkel van uw keuze afhalen.

Thuisbezorgen

U kunt er ook voor kiezen om uw online aankopen thuis te laten bezorgen.
Bestellingen worden geleverd via DHL.

Ander afleveradres

U kunt uw online aankoop ook op een ander adres laten afleveren. Bijvoorbeeld op uw werk, bij familie of bij uw buren.

Verzendkosten

Bij thuisbezorgen (op uw eigen adres of een ander afleveradres) vragen we een bijdrage in de bezorgkosten van € 4,95 ongeacht het aankoopbedrag.
Als u meerdere artikelen in één keer bestelt, worden geen extra verzendkosten gerekend.
Afleverkosten voor Duitsland en België bijdrage: € 6,95

Levertijd

Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk te leveren. Als een artikel op voorraad is en de bestelling voor 18.00 wordt geplaatst, dan wordt er in 99% van de gevallen de volgende dag bezorgd.

Bike Totaal werkt samen met DHL. We streven naar een snelle afhandeling van uw bestelling. U kunt de status van uw bestelling volgen via Mijn account/Orders.

Bent u niet thuis op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd? Dan probeert de bezorger deze bij uw (naaste) buren af te leveren en laat een bericht hiervan achter in uw brievenbus. Lukt dit niet, dan gaat de bestelling terug naar het depot. De bestelling wordt de volgende dag nog een keer aangeboden. Kan de bezorger de bestelling dan weer niet afleveren, dan gaat het pakket naar de Bike Totaal winkel. U krijgt bericht van de winkel wanneer u het daar kunt afhalen.

Artikel niet leverbaar

Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan stellen wij u via e-mail hiervan op de hoogte. U krijgt het betaalde bedrag dan binnen 7 werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

Levering fitness apparatuur

Fitness apparatuur wordt gratis bij u thuisbezorgd (alleen in Nederland). Het artikel wordt vanuit het centrale magazijn bij de Bike Totaal winkel bij u in de buurt afgeleverd. De winkel neemt dan contact met u op om een afspraak te maken om het bij u thuis af te leveren en te installeren. 

↑ Terug naar boven

Ruilen en retourneren

Uw bestelling wordt met zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar wens is.

Retourneren online aankoop

Als u het bestelde artikel toch niet wilt, kunt u het binnen veertien (14) dagen na aflevering terugbrengen naar uw winkel. U krijgt dan de aankoopprijs terugbetaald.

Bent u niet in staat om het artikel naar de winkel te brengen? Dan stuurt u het artikel inclusief alle toebehoren en de originele factuur in
een deugdelijke verpakking voor eigen rekening en risico naar uw Bike Totaal winkel. U ontvangt de aankoopprijs uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de goederen retour op uw bankrekening.

Ruilen online aankoop

Een artikel omruilen kan alleen in de winkel.

Voorwaarden bij ruilen en retourneren van internetbestellingen:

  • Binnen 14 dagen nadat uw bestelling bij u is aangeboden voor aflevering.
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt,  gedragen of beschadigd.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.

Artikel defect bij ontvangst of verkeerd artikel ontvangen

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Of is het door u bestelde artikel defect? Neem dan contact op met uw winkel. De gegevens van de winkel staan op uw bestelbevestiging. De Bike Totaal winkel zorgt ervoor in overleg met u dat dit naar uw tevredenheid opgelost wordt.

 ↑ Terug naar boven

Mijn account

Account aanmaken

Om een artikel te kunnen bestellen, maakt u eerst een account aan. We hebben uw gegevens nodig om de bestelling uit te kunnen voeren en om u hierover op de hoogte te kunnen houden.
U kunt uw gekozen gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken voor toekomstige bestellingen of het bijwerken van uw gegevens.
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over bij Privacy Policy.

Voor het reserveren van een artikel is het aanmaken van een account niet nodig. We hebben wel enkele gegevens van u nodig om u op de hoogte te houden over uw reservering. Deze gegevens worden alleen aan uw Bike Totaal winkel doorgeven en niet opgeslagen in onze website.

Winkel kiezen

Kies een Bike Totaal winkel, ook als u uw bestelling thuis wilt laten afleveren.
Deze Bike Totaal winkel is voortaan uw servicepunt. U kunt daar terecht voor retouren, service en garantie, informatie over uw bestelling en andere vragen.

↑ Terug naar boven

Algemene verkoopvoorwaarden

Download hier de Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden van Bovag Tweewielerbedrijven (Pdf document)

Download hier de Aanvullende verkoopvoorwaarden internetverkopen van Bovag Tweewielerbedrijven (Pdf document)

Bescherming van uw gegevens

Uw gegevens worden alleen gebruikt om de bestellingen goed af te kunnen handelen, of om uw vragen te kunnen beantwoorden. Deze vertrouwelijk informatie wordt niet aan derden verstrekt. U kunt uw gegevens altijd zelf aanpassen.
Meer informatie vindt u in onze Privacy Policy

Garantie

Bij Bike Totaal heeft u altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. Dit kan per merk en product verschillen. De fabrieksgarantie vindt u in de verpakking. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum voor de garantie. U kunt aanspraak maken op fabrieksgarantie als geen sprake is van gebruikelijke slijtage, opzettelijke beschadiging of nalatigheid. Neem contact op met uw winkel voor meer informatie over garantieafwikkeling.

↑ Terug naar boven

Contact opnemen over online bestelling of reservering

Heeft u vragen over uw online bestelling of reservering?

Dan kunt u terecht bij de Bike Totaal winkel die u gekozen heeft. De gegevens van deze winkel staan op uw reserverings- of bestelbevestiging.

↑ Terug naar boven