Veelgestelde vragen over HuurGemak

Veelgestelde vragen over het huren van een fiets voor 3 jaar

  1. Huur ik de fiets via Bike Totaal?
    Nee, u heeft een huurovereenkomst met HuurGemak. Al uw vragen over het betalen van maandbedragen kunt u stellen aan HuurGemak. Bike Totaal levert alleen de fiets uit en zorgt voor de onderhoudsbeurten.

  2. Waarom moet ik betalen voor onderdelen die vervangen worden tijdens onderhoudsbeurten?
    Kosten voor het vervangen van onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, komen voor uw eigen rekening. Dit is afhankelijk van het gebruik van de fiets. U kunt het enigszins vergelijken met het leasen van een auto; daarbij betaalt de gebruiker de benzine ook zelf.

  3. Wat is inbegrepen bij de maandelijkse huurprijs?
    • Bodyscanning en zadelmeting bij Bike Totaal voor een fiets op maat
    • Rijklaar maken van de elektrische fiets
    • 3 jaar gebruik van de fiets
    • 5 servicebeurten: u wordt elk half jaar automatisch per e-mail uitgenodigd voor deze
      onderhoudsbeurten. Vervanging van onderdelen is niet inbegrepen.
    • Volledige garantie op de e-bike tijdens de huurperiode
    • Uw elektrische fiets is volledig verzekerd tegen schade en diefstal.
    • In heel Europa 24 uur per dag pechhulpservice

  4. Moet ik de fiets nemen die ik online heb gekozen?
    Nee, u kunt in de winkel uw keuze nog wijzigen. U kunt overigens ook eerst een proefrit aanvragen.

  5. Zijn er nog bepaalde voorwaarden?
    U kunt de Algemene voorwaarden van HuurGemak bekijken op de website van HuurGemak.


Kijk voor meer informatie op www.huurgemak.nl.

Bike Totaal